Et mirakel (fra latin miraculum av mirari = undre seg) eller et under, er en uforklarlig eller uforståelig hendelse.
Sett pris på hverdagens små mirakler. Start hver morgen med å ønske deg noe, for mirakler skjer hver eneste dag...

onsdag 23. februar 2011

Dronningen av altmulig!

Det er meg, det! -Hvertfall ifølge Huldra som har vært så snill å gi meg den awarden og utfordringen som hun selv fikk av Namaste - Kreativ♥Impulsiv.


4 ting jeg har gjort i dag:
*Tatt rundt 40 telefoner på jobben. Puh! Travle dager for tiden...
*Tatt bilder av masse gavedryssgaver som snart kommer i eget innlegg...
*Pakket inn de to siste PIF gavene, juhu!
*Vunnet først 40 kr på et Flaxlodd så 60 etter å ha byttet i 2 nye lodd..
Jeg stod i kø på Narvesen for å kjøpe et frimerke for å sende en wallsticker fra nyttårsgavedrysset, så spurte damen bak disken mannen før meg om ikke han skulle ha seg et VMFlax, det hadde jeg aldri hørt om før så ble nysgjerrig. Mannen så nei, og da MÅTTE jeg jo kjøpe et for å se om han snøt seg selv for premie, og det gjorde han jo! HAHA! Lure meg..spent på om se om jeg vinner noe på de neste loddene da. For de 60 jeg vant kan jeg jo få 3 nye lodd. *drømmer om storgevinst* hihi!

4 ting på ønskelisten min:
*LOTTOMILLIONER for å kjøpe egen bolig
*Mindre vondt i kroppen
*Mer ro i sjelen
*Fred på jord

4 ting jeg liker dårlig:
*Egoister som setter egne behov foran barna sine. Få dere en tarantella eller noe isteden, djiiizes!
*NAV -8 år med frustrasjoner, begeret er MER enn fullt.
*Utleiere som sier de vil leie ut for langtid og så plutselig skal selge etter et år eller to! *ARGH*
*Å finne ting på salg som jeg har kjøpt til fullpris. (100% Sunnmørsk blod...)

Jeg ønsker å gi både awarden og utfordringen videre til disse 4 bloggerne:

Prydelig, hun kan så mye rart, det er alltid spennende å se siste prosjekt.
Tyrifryd for hun er full av fikse ideer og hun fikser sine ideer selv!
Sukkertøy for øyet, hun er en daglig kilde til inspirasjon og glede, og man får lyst til å spise opp bloggen. Nam!
Draumesidene er stappet med lekre bilder og spennende GDS prosjekter. (Gjer Det Sjølv)

Det er helt frivillig å ta imot awarden og utfordringen. Noen har awardfri blogg og det respekterer jeg, men vit at dere blir satt pris på og gi dere selv en god klem fra meg.

Det er SÅ GØY å få takkemeldinger fra alle som har fått gavene sine fra nyttårsgavedrysset og februarlotteriet :) Blir superglad når dere blir glade, smiler fra øre til øre jeg. Sender dere alle mange gode klemmer. ♥

Ingen kommentarer: