Et mirakel (fra latin miraculum av mirari = undre seg) eller et under, er en uforklarlig eller uforståelig hendelse.
Sett pris på hverdagens små mirakler. Start hver morgen med å ønske deg noe, for mirakler skjer hver eneste dag...

onsdag 9. februar 2011

8XS Auksjon!

I dag er den offisielle åpningen av auksjonen som SsSsS Lille Design holder til inntekt for Stine Sofies Stiftelse.


Jeg bidrar med 2 ting, et par øredobber jeg selv har laget (redesign) og et importert smykke, det har heldigvis kommet inn bud på begge deler og jeg er så GLAD!!! Hurra!!! Veldig stas at jeg får bidra til denne kjempegode og viktige saken!

Her er tre ting som jeg byr på og håper å sikre meg:


Og det er MANGE andre fine ting, disse er mine andre favoritter, har lagt inn bud på noen av de men blitt overbydd, snufs!


For å kunne by på auksjonen må du "Like" Facebookgruppen til SsSsS Lille Design. Selve eventen finner du her: Auksjon til inntekt for Stine Sofies Stiftelse.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Nydelige ting du bidrar med.
Bidrar også med en ting.
Håper dette blir en suksess.
Skal lage et innlegg jeg også.
Ha en fin onsdag.
Klem Mio

Tino sa...

Kjempeflott bidrag til en viktig sak!
Skal se om jeg finner auksjonen på FB.
Ønsker deg en fin dag videre!
Klem T

Jenny sa...

Hej Mie!
Vilket bra inititativ, kul att du bidrar oxå!

Klem Jenny

Miriam sa...

Bra at du støtter saken, og også tipser andre om den :)

Veldig kjekt at du vil være med på gaver på vandring! Send meg adressen din og gjerne farger du liker, så dukker det plutselig opp noe i postkassen ;)
miriamshobbykrok@hotmail.com

Maias Fabelaktige Verden sa...

Så koselige ting du bidrar med.... det er så viktig å engasjere seg! Jeg har da i mangel på håndverksevner donert bort meg selv... Jeg håper bare at noen byr.

Ønsker deg en fortsatt fin kveld!
Maiaklem

Små og store gleder sa...

Så utrolig flott bidrag og engasjement! Rørt.
Det ligger forresten en liten award og venter på deg. Se bloggen min :). Klem

Unknown sa...

Skikkelig bra tiltak og flotte saker du har donert :o)

Lykke til i budrunden!
Og tusner på takk for alle gode ord du legge igjen hos meg. Eg blir jo så glad :o)