Et mirakel (fra latin miraculum av mirari = undre seg) eller et under, er en uforklarlig eller uforståelig hendelse.
Sett pris på hverdagens små mirakler. Start hver morgen med å ønske deg noe, for mirakler skjer hver eneste dag...

tirsdag 8. februar 2011

GAVEDRYSS - innlegg nr. 100 er AVSLUTTET

Mies Mirakler har nå 71 følgere! HURRA! Det må jo feires med et GAVEDRYSS til mine lesere og spesielt til mine følgere, tusen takk for at dere besøker bloggen, det er like kjekt hver gang det kommer en ny følger eller en ny kommentar, jeg blir SÅ GLAD!
Følger nummer 70 ble W med bloggen Min verden, og hun blir belønnet med 5 ekstra lodd i dette gavedrysset!
Følger nummer 80 ble Seascape med bloggen Seascapes hobbyblogg og hun blir også belønnet med 5 ekstra lodd i dette gavedrysset. Hvem blir følger nr. 90???


I dag bikket telleren 7000 også, og 7 er mitt lykketall, så denne gangen må det bli 7 premier, kanskje en av dem vil bli din?

Følg med videre på bloggen for å få vite mer om premiene...det er vel ingen stor overraskelse at minst én av dem er fra Kremmerhuset... ;)

Reglene for å bli med er:

1 lodd for kommentar
+2 lodd for å linke til Gavedrysset fra bloggen din
+1 lodd for å dele dette innlegget på Facebooksiden din

Totalt kan du altså ta max 4 lodd. Skriv i kommentarfeltet hvor mange du tar. Har du ikke blogg, HUSK å skrive din e-post adresse.

Det er ikke ekstra lodd for å være følger, men det blir egen FØLGERTREKNING samtidig med gavedrysset, så det lønner seg å være det ;) Følger du også Mies Lopper får du 2 lodd i følgertrekningen.

TREKNING BLIR 8 MARS
Påmelding frem til kl. 21 samme kveld.

LYKKE TIL!


NB! Mine 3 PIF gaver blir sendt ut sammen med premiene fra Nyttårsgavedrysset og Februargratislotteriet i midten av denne måneden. Takk for tålmodigheten alle sammen!

Har du butikk, nettbutikk eller lager du ting selv og har lyst til å bidra med en gave til dette gavedrysset? Send en mail til miesmirakler@gmail.com








Snille Grobu-Mimmi har gitt en nydelig heklekurv til dette gavedrysset, maken kan du finne i mange fine farger på Grobutikken, salgsbloggen til Mimmi og Kali. Ta en titt innom, mye fint å finne der av både brukt og hjemmelaget.





66 kommentarer:

hobbyvimsa sa...

Gøy jeg blir selfølgelig med og tar 3 lykke lodd er følger også!!

ha en fin onsdag!!

klem Linda:)

Marianne With Nor sa...

JØSS kan jeg vinne en gang til?? :) Du er jammen SNILL!!!! Krysser fingrene. 1 lodd på meg! (vinnerlodd)

Klem Marianne

Mira sa...

Spennende give away! Gratulerer forresten!

(Trekning 8 mars, humm får eg et ekstra lodd for å ha fødselsdag? ;-)

1 lodd på meg.

Onsdagsklem.

familjen & inredning sa...

Jag är med.
4 lotter, har länkat och lagt på FB.
Kram Kicki

Katrine Helen sa...

for en flott gavedryss :)veldig spent på hva premiene er! Jeg blir selvfølgelig med og tar 3 lodd :D link til innlegg på bloggen min:

http://bellamiogmeg.blogspot.com/2011/02/gavedryss.html

maska sa...

Jeg blir gjerne med på dette gavedrysset.
Ha en fin dag. :)

Helene sa...

Så spennende! Denne blir jeg gjerne med på , og tar 4 lodd! :)
Håper på all lykke! :)

klem

Rødhette sa...

Da har jeg både linket på bloggen min, postet på Facebook og herved kommentert! Det skulle bli hele fire lodd. :)

Solstrålå sa...

Du er jo så gavmild!
Tar gjerne tre lodd jeg!
Tusen takk,og tvi,tvi!
Tusen takk for awarden,skal få den med i neste innlegg!
Goe klem fra Sol

Refleksjon på livsvegen sa...

eit lodd til meg..

klem :-)

Mette sa...

Spennandes ! Eg tar 4 lodd :)
http://viibakken12.blogspot.com/2011/02/giveaway-hos-miesmirakler.html
Her er linken, eg har delt på facebook og kommentert :)
Krysser !:)
Klem

jeanett sa...

eg tar 3 lodd:) gratulerer med innlegg nummer 100:) eg skriver ett innlegg nå:)

Huldra sa...

Klart jeg vil være med! Kjempespennende med gavedryssene dine, og jeg blir med på alle mulige måter. Har delt på fjes, er følger, og har linket deg opp inne hos meg. :)

bentetove sa...

Så kjekt!
Spennende med premiene, jeg er med og tar 3 lodd.

Trollmora sa...

Så artiiii! :) Jeg tar 3 lodd jeg vettu (har ikke fjesbok) og så er jeg selvfølgelig følger inne på loppene :)

Britt sa...

Hei! Jeg vil være med på gavedryss, tar 3 lodd takk:)
Klem fra Britt

Trollmor sa...

Du er jammen gavmild:) Jeg er selvfølgelig med igjen, og slår til med 4 lodd:).

Klem fra Toril

Hildes Scrappeunivers sa...

Så spennende! Jeg prøver lykken med 4 lodd - følger, delt på fjøsboka og linka her http://konkurranseblogg.blogspot.com/2011/02/giveaway-hos-mies-mirakler.html

Klem fra Hilde ♥

Anonym sa...

Hei. Så koselig. tar gjerne 1 lodd.

Marie Elise
hvitlykke@gmail.com

Husfruen of Hilltop House sa...

Hei, jeg tar gjerne et lite lodd om jeg får. :-)
Du er velkommen til å prøve vinnerlykken i min give away også.

indie sa...

Jeg deltar gjerne med et lodd. Enig i at syv er et fint tall :)

Anne sa...

Så koselig !
jeg deltar gjerne med 3 lodd.
Anne

Tina sa...

Så spennende! Jeg vil gjerne være med! :-) Ett lodd!

Mimmi sa...

Heisann:)
Klart jeg vil være med på gavedrysset ditt:))

Jeg har linket med bilde på bloggen min - og herved kommentert kjære venn!!
Da tar jeg 3 lodd da:)

Klem fra Mimmi:)))

Lise sa...

Spennende giveaway :-) Jeg hiver meg på med tre lodd å krysser fingre å tær :-) Bli gjerne med på mine 2 giveawayer også :-) Ha en flott dag videre!

Laila sa...

Morro med gi-bort! Jeg blir gjerne med, og tar 1 lodd :-) Har ikke egen blogg enda, men det kommer!

Fiolkransen sa...

Spennende med give away:) jeg vil gjerne være med og trekker 3 lodd denne gangen)

Jeg liker så godt bildet du har med marihøna. Blinkskudd!
Ønsker deg en flott kveld!

Gunnhild sa...

alltid gøy med konkuranser! jeg tar gjerne et (lykke) lodd!

Fra huset i svingen sa...

3 lodd på meg da (kommentar+link)

Ha en flott helg!

Klem Karianne

Spacegirl sa...

Jag är gärna med, jag tar TRE lotter, kommentar + länk.
Här är min blogglänk
http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2011/february/8-mars-gavedryss.html

Spacegirl_@spray.se

Unknown sa...

Jeg er med!
Trekker vinnerloddet;))
Ha en fin søndag!

Klem Line

Kristin - Puccasverden sa...

Jeg er med - og tar 3 lodd denne gang :)

Klem

Anonym sa...

Litt treig , men jeg vil gjerne ha 4 lodd hvis jeg får til å linke til Facebook...
Fin dato du har valgt :)
KLem :)

Malin sa...

Jeg er gjerne med!!
Tar 2 lodd;)

Give away hos meg nå:)

Klem Malin

Fru Keilegavlen sa...

Så koseleg!! Eg tar 3 lodd,- kommentar og link.

mammaKine sa...

Jeg vil bli med og tar alle lodd jeg kan få. Innlegget er delt, jeg har kommentert og i morgen skal jeg linke deg hos meg :-)

Trine sa...

Hei.
Tusen takk for gave i posten i går.
Jeg prøver lykken med 3 lodd.

Moski sa...

Er veldig imponert over alle lotteriene dine og de fine premiene.
Jeg prøver lykken igjen og tar 3 lodd.(linker hos meg)

reSIRIkulert sa...

Gratulera med jubilèet! Eg vil gjerne vera med på lotteriet, og tek 2 lodd ;) Legg meg også til som fyljer, for eg tykkjer du har ein flott blogg..

Inge sa...

Fin utlottning som jag gärna vill delta i. Fyra lotter, tack, har inlägg i FB och har länkat i högra sidopanelen i min blogg: http://nallepuh.blogspot.com/

Ha det gott!

Miriam sa...

Fikk pakke i posten i dag, tuuuusen takk! Made my day! :)

Jeg tar tre lodd her :)

Anonym sa...

Gratulerer!
Trodde jeg hadde meldt meg på tidligere.
Vil gjerne være med 3 lykkelodd, følger er jeg fra før.
Klem fra Mio

Seascape sa...

Se der fant jeg en ny blogg og titte i. Jeg blir gjerne med på gavedrysse og linker. Så JA TAKK 3 lodd på meg. Jeg la meg også til som følger av begge bloggene 2 lodd til :-)) Håper det er OK at jeg la bloggen din inn under blogger jeg besøker i side baren. For da er det så lett å finne bloggen din igjen. Ha en riktig fin dag.

Hilde sa...

Tusen takk for det fine duftlyset jeg fikk i posten i går! Jeg var helt sikker på at jeg hadde meldt meg på dette nye gavedrysset ditt for lenge siden jeg, men nå finner jeg ikke kommentaren min.. Men NÅ jeg tar uansett 3 lodd da! Så mange flotte premier!! :-)

Kari-Anne sa...

Hei og tusen takk for det søte hjerte jeg fikk her om dagen! Det er alldeles nydelig:-) vil også melde meg på dette gavedrysset. Tar 3 lodd jeg. Har linket hos meg:)
Ha en god dag!
Klem

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Eg er veldig gjerne med! Trekker 1 lodd og krysser finrane;)
Klem:)

Veronica sa...

Jeg er med på ett lodd i dag. God helg!

Trollmora sa...

Har ikke fjesbok så da blir det 3 lodd på meg da :)

Fruen sa...

Jeg kaster meg med ;)
Tar 4 lodd ;)
Dette blir jo kjempe spennende,orginal måte og drysse poengene rundt på ;);)
Ha en strålende helg

Turid sa...

Å så gøy!
3 lodd på meg:)
Ha en superfin dag!
Turid;)

Blir følger også jeg;)

-Kamilla- sa...

Hiver meg med og tar et lodd :0)
La meg til som følger også ;0)
*Klem*
-Kamilla-

LilleFruVims sa...

Jeg tar gjerne 3 lodder jeg:)

masse fint som jeg krysser fingrene for:)

Anonym sa...

Å så morsomt! Jeg vil forferdelig gjerne være med på et lodd! Gratulerer med så mange innlegg og mange følgere!

Mandelhjärta sa...

Gratulerer med det 100.innlegget! :)
Jeg prøver gjerne lykken med 3 lodd i ditt gavedryss, og krysser fingrene.
Legger meg til som følger i begge bloggene dine også. ;)
Ha en fin kveld!

Li/Småtingene sa...

Hei! Dette må jeg være med på! Gratulerer med over 100 innlegg!

Tar to lodd!

:-)

Beate i Husets Hjerte sa...

Hei! Jeg blir med og tar ett lodd jeg :-) Ha en fin dag!

Unknown sa...

Oi, så spennende! Denne bloggen var ny for meg:-)
Jeg tar 3 lodd jeg (har lagt link og bilde på bloggen min)
Klem fra Ruthe

Thora sa...

Jaaaaa jeg er med :-)))) 2 lodd til meg i dette lotteriet og 2 for å følge de to bloggene dine. Du har såååå mye fint og jeg gleder meg veldig til du skal trekke. Stor klem fra Thora.

Anonym sa...

Dette må jeg få lov til å være med på. Det var mange fine premier. Jeg linket på FB. Kan få 2 lykke lodd. Du skriver festlig så jeg skal lese og kommentere innleggene dine flittig. Tvi tvi til meg og alle andre og tusen takk til deg Mie som gjør dette for oss andre. Mvh Julie Waaler.

emblas-kanel sa...

Ja, jeg vil gjerne være med. Legger link på side min også.
Klem fra Eva :-)

Vår familie sa...

Jeg vil veldig gjerne være med i trekningen, 1 lodd på meg!
rinarese@yahoo.no

Anonym sa...

Jeg Hiver meg med i siste liten. Linker på Facebook og trekker 2 lykke lodd. Du har en fin blogg. Hilsen ifra karla Tellefsen.

Laila sa...

Morro!! Du er så gavmild :-) Jeg tar 1 lodd og krysser fingre og tær :-)

Annelis hantverk sa...

Oj oj hinner jag vara med så tar jag tre lotter...tack! Har ju missat detta!
Kram!

Gry sa...

Hei!!
Hiver meg med helt på tampen men 3 lodd... :-)

klem Gry:-)

Mitt Krypinn sa...

Gratulerer!
Slenger med et lodd i siste liten!