Et mirakel (fra latin miraculum av mirari = undre seg) eller et under, er en uforklarlig eller uforståelig hendelse.
Sett pris på hverdagens små mirakler. Start hver morgen med å ønske deg noe, for mirakler skjer hver eneste dag...

onsdag 9. februar 2011

Mer om meg!


Jeg har fått enda en skjønn award, fra Hilde med bloggen Små og store gleder. Tusen takk :) Alltid veldig hyggelig å bli satt pris på, det varmer ♥


Det følger med noen spørsmål som skal besvares så her avsløres det litt mer om meg ;)

1) Ta opp nærmeste bok, slå opp på side 18 og linje 4, hva står der?
1343, Waldemar 4. Atterdag gjør København til Danmarks hovedstad. Fra guideboken "Turen går til København", jeg forbereder en liten vårutflukt med sønnen min, om noen har tips til gode aktiviteter i København (Tivoli er stengt) så kom med de ;) om det er underholdning, spisesteder, bruktbutikker eller hva som helst.



2) Hva så du sist på tv?
Ganske mye støv...hø-hø, nei det var vel enten NRK Super eller Playhouse Disney, men sist jeg så noe og faktisk fulgte med, var sesongåpningen av Frustrerte Fruer, det lover godt for den kommende sesongen :)


3) Bortsett fra datamaskinen, hva hører du nå?
Pusten og skrallehosten til sovende barn. Ellers bare deilig stillhet, er så sliten at jeg orker ikke se TV engang akkurat nå.


4) Når var du sist ute, og hva gjorde du da?
Trillet vogna med skrallehosteGullet til butikken og innom skolen for å ta med Skolegutten hjem. Mirakuløst nok var det i dag oppholdsvær hele veien! wow!

5) Hva har du på deg nå?
Truse, hvit singlet og en grå onepiece fra VeroModa (199 kr. på salg i høst), samt UGG-tøfler som jeg nå har hatt i snart 2 år, de er fabelaktige og kjøpt på Brandos.no, dyre men vel verdt pengene, har aldri hatt tøfler som har vart så lenge før.


6) Hvilken film så du sist?
Stardust, så den sammen med Skolegutten på snart8 år, og vi elsket den begge to, herlig eventyrfilm og akkurat passelig spennende!


7) Skulle du kunne overveie å flytte til utlandet?
Jeg har tenkt å benytte luken av tid mellom barna flytter hjemmefra og før jeg får barnebarn til å bo noen år i utlandet! Australia here I come!


Awarden skal nå videre til 7 stykker men jeg har akkurat delt ut Stylish blogger award til 15 stykker så sier bare, vil du ha den så ta den ;) Alle mine skjønne lesere fortjener en award!

Bildene i dette innlegget er stort sett hemningsløst rappet fra google.com og klippet og limt til mine egne collager, så da er det vel blitt til mine kunstverk? ;p (Med unntak av bildet av Gullet som sover og alle bildene av meg selv.)

Husk å melde deg på gavedrysset ;)

4 kommentarer:

Tove sa...

Gud, det var så mange skrivefeil på morgenkvisten (kl. 07.03 ikke 22.03 som det står på siden din. Fikse klokke, kanskje?) at jeg skammermeg og prøver på nytt...

Ooooh, Køben! Var der i november, og det var stas. Har ingen gode tips akkurat nå (er på vei på jobb, må vite, men litt prioriteringer har man da...;-))annet enn å gå opp i Rundetårnet - Københavns bratteste bakke. Innendørs, intet mindre.... Har forresten et sånt stort brettutkart med litt reklame på og sånt som jeg synes var veldig nyttig. It's yours hvis du vil ha. Kan ihvertfall ta det med og ta turen på besøk til dere en dag!

Og Australia? I am with.... *sukk*

Refleksjon på livsvegen sa...

Gøy med slike awardar..
Men har eit par stk liggande på vent..
Tar litt tid ;-)

Ha vakker dag!
Vonar gullet er betre!!

Maias Fabelaktige Verden sa...

Gratulerer så masse med award! Vel fortjent!

Så koselig å lese om deg... Dere skal til Køben! Herlig, vi var der i høst og koste oss masse, masse :-)

Klem

Huldra sa...

Gratulerer så mye med awarden! Flott tatt, og herlig med bildedrysset i mellom. Kjempegøy med collagen av deg gjennom tidene også. du er vakker! :)
Australia ja.. Kunne virkelig tenkt meg et år der selv. Tenk for et spennende land! Jovisst finnes det meste av farlige kryp der, men det yrer av spennende opplevelser samtidig. Grip sjansen om du får den! :)