Et mirakel (fra latin miraculum av mirari = undre seg) eller et under, er en uforklarlig eller uforståelig hendelse.
Sett pris på hverdagens små mirakler. Start hver morgen med å ønske deg noe, for mirakler skjer hver eneste dag...

søndag 13. februar 2011

Gratulerer med dagen!


Dette bildet er tatt av en venn av meg, Are Thunes Samsonsen, og det er hans Copyright. Bildet er av min sønn som nå er snart 8 år, og ble tatt når han var få uker gammel. Vil du se flere av de fantastiske bildene hans, klikk HER.

Gratulerer så mye med dagen i dag, alle som er mødre, alle som er blivende mødre, og alle som ønsker å bli mødre! Det er verdens vanskeligste jobb, men også den best betalte, siden lønna er ren kjærlighet!

Deler noen sitater med dere, noen til ettertanke og noen kun til underholdning :)

I det øyeblikket et barn blir født, blir også moren født. Hun har aldri eksistert før. Kvinnen eksisterte, men aldri moren. En mor er noe helt nytt.
-Rajneesh-

Det å være småbarnsmor er det mest rocka jeg har vært med på.
-Kari Bremnes-

En hvilken som helst mor kan enkelt gjøre jobben til flere flygeledere.
-Lisa Alther-


Av og til er en mors styrke sterkere enn naturkreftene.
-Barbara Kingsolver-


En mor er en person som ser at det bare er fire kakestykker til fem personer, og som resolutt bemerker at hun aldri har likt kake.
-Ukjent-

Ingenting kan måle seg med gleden over det å være mor - når barna er sovnet.
-Ukjent-

Å være heltidsmor er en av de best betalte jobber ... siden betalingen er ren kjærlighet.
-Mildred B. Vermont-


Dette skiltet henger i gangen min :) I dag er jeg alene på morsdagen, barna har pappahelg begge to, og min egen mor er i syden så feirer ikke med henne heller. Men selv om jeg ikke får feiret i dag så er jeg tross alt takknemlig for alle de andre dagene i året hvor jeg får være mor og all den tid jeg får med ungene mine. De er den største gaven i livet, mine to små mirakler. ♥

11 kommentarer:

sylvia sa...

heisan.
ønsker deg en riktig god morsdag,
så koselig et innlegg.

klem fra sylvia

hobbyvimsa sa...

Hei Mie!!

Gratulere med dagen,og nydelige ord du deler med oss her!!

Kom til å tenke på gårsdagen når jeg leste det ene sitatet.
Jeg kjøpte meg en bacon og kyllingsalat,og skulle på besøk til søsteren min som hadde laget pizza.Kjøpte ikke mat til sønnen min da han skulle få pizza av søs.Vi ble noen timer forsinket pga kø på kjøpesenteret.Da vi kom til søs hadde hun sovnet (hadde vært på nattevakt og skulle på en ny en til natten)da dro vi heller til mannen min på verkstedet.Han var også sulten,og vi hadde bare en salat.Mannen min og sønnen min er ikke glad i salat,og det beste på salaten er jo kyllingen og baconet,det syns jeg også.Hadde ikke lyst til å dele med meg,og babyen i magen gjør det ikke bedre når en er sulten selv.Så den moderlige delen av meg ga overraskende nok bort bacon-kylling og brød til guttene sine,og spiste salaten selv.

Følte meg som jesus som mettet et antall personer med et eller annet he he jeg husker ikke:)

ha en fin søndag vi knottes!!

Klem Linda:)

Anonym sa...

Gratulerer med morsdagen til deg også.
Nydelig bilde.
Herlige sitater, takk for du deler.
Ønsker deg en fortsatt fin søndag.
Klem Mio

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Hehe..likte sitatene dine. Mykje sant i dei:) Og nyydeleg bilde:)
Ha ein flott morsdag!
Klem:)

Katrine Helen sa...

Nyydelig bilde :) Og sitatene stemmer så absolutt ;)

Ha en kjempe fin morsdag :)
klem

Frøken Anker sa...

Et skønt skilt - og hvor er det rigtigt :-)

Heidi / I'm with Leia sa...

Hei Mie,

Jeg har lagt ut noen København tips på min blog - vet ikke om alle er like barnevennlige men håper de hjelper litt.

Liten guide til sentrale københavn
http://imwithleia.com/blog/shopping-in-copenhagen-part1/

Mye hyggelig i mitt lokal området også:http://imwithleia.com/blog/i-heart-norrebro/

Ellers så kan du finne bra tips til barn i byen her:http://bornibyen.dk/

Kos deg på vårtur til København :)

PS Hyggelig bildet :)

Tino sa...

For et nydelig bilde, og skjønne sitater!
Ønsker deg en fortsatt fin søndag og morsdag!
Kelm T

Maias Fabelaktige Verden sa...

For ett fantastisk fint bilde :-) Herlig! Fanger ett vakkert øyeblikk det bilde der...


Vakre sitater du deler også.
Ønsker deg en herlig søndag og morsdag.
Klem

Smykkas sa...

Gratulerer med dagen Mie.

Nydelig bilde av sønnen din og flotte ordtak du deler med oss. Takk skal du ha.

Klem

Anonym sa...

Å, det bilde av deg og sønnen din var bare
nyyydelig ♥