Et mirakel (fra latin miraculum av mirari = undre seg) eller et under, er en uforklarlig eller uforståelig hendelse.
Sett pris på hverdagens små mirakler. Start hver morgen med å ønske deg noe, for mirakler skjer hver eneste dag...

onsdag 2. februar 2011

Vant du?

Endelig 02.02.2011 og trekning av Gratislotteriet!

NB! De som venter på premiene sine fra Nyttårsgavedrysset mitt som skulle sendes ut i slutten av januar må bare smøre seg med tålmodighet en stund til, det er hektiske dager for tiden, men den som venter på noe godt... ;)


SÅ over til de heldige vinnerne i dette gratislotteriet!

Vinneren av lysestakene fra -nille ble Matilde med bloggen Lille og mamma! Gratulerer!

Trøstepremievinnerne kan velge mellom disse tre premiene: (først til mølla...)


En valgfri 100grams pose med te gitt av nettbutikken Tefrossa


Potpurri med duft fra -nille


Et nydelig heklesjal gitt av Thoras Verden

Vinnere av trøstepremier er:

*Karianne med bloggen Fra huset i svingen har valgt Sjal fra Thoras Verden
*Marianne med bloggen HverdagsLYKKE får valgfri 100g tepose fra Tefrossa
*Fru Jacobsen med bloggen Mitt herlige mammaliv har valgt Potpurri

Følgerpremien og de to Følgertrøstepremiene er hemmelige denne gangen, så vinnerne må bare sende meg sin adresse så kommer det en liten overraskelse i posten etterhvert ;)

Følgerpremievinner er: Laila-Karin med bloggen Tankespinn og fargeklatter
Følgertrøstepremier: Helen med bloggen Morninglight og Marihøna med bloggen Marihøna design

GRATULERER alle vinnere :)

Vant du ikke?

NYTT GRATISLOTTERI er selvsagt på gang, bare å følge med bloggen videre...og jeg kommer også til å starte min egen PAY IT FORWARD, så her kommer mange sjanser til å få en liten oppmuntring i postkassa!

23 kommentarer:

Solstrålå sa...

Du deler ut på fine ting du Mie!!!
Heldige vinnere!
Goe klem fra Sol

Anonym sa...

Gratulerer så mye til de heldige vinnerne.
Kjempefine ting.
Ønsker deg en fortsatt fin uke.
Klem fra Mio

Thora sa...

Gratulerer til vinnerene :-))

Helen sa...

Å så koselig :) Ser jeg er den heldige følgertrøstepremievinneren. Tusen takk :)!!
Mail med min adresse er på vei til deg.

Sissel sa...

Gratulerer til de heldig vinnerne!

Spesielt til Matilde, som jeg kjenner fra før av!

Ha en fin dag!

Frøken H sa...

Gratulerer til de heldige vinnerne! :)

Ha en fin dag snille deg! :)

klem Frøken H

Refleksjon på livsvegen sa...

Så heldige vinnerar!
Ha fin dag :-)

Smykkas sa...

Gratulerer til vinnerne. Jeg var så sikker på at jeg var med, men her har hukommelsen spilt meg et puss. Heldigvis kommer det flere muligheter.

Klem

Marianne With Nor sa...

ÅÅååååååå så koselig -endelig! Tusen takk!! Skal sende deg adr min. HURRA!

Og takk for hyggelige hilsener.

KLEM!

an-magritt sa...

Hei venn!
Takk for hyggelig kommentar.
Den påskeharen har lille hottentott heklet.
Og jeg er usikker på om hun hekler for salg.
Jeg fikk den i stoffbytte.
(Som beskrevet i innlegget.)

Men du kan jo ta kontakt med henne og høre. ;)

Ha en fin dag, kjære deg.

velkommeninnenfor sa...

Gratulerer til de heldige vinnerne :)

Klem Elisabeth

Unknown sa...

Gratulera så masse te vinnerene :o)

Og mønster, ka e det ja ;o) Har ikkje vore i form i det siste, men satse på å få date symaskinen igjen snart. Det e så møkje eg har lyst te å prøve :o)

Ha ei kreativ og flottanes helg.

Trollmora sa...

Så rart at jeg ikke har fått med meg dette altså... men som du kan se fra min blogg så har tiden etter jul vært preget av sykdom og vel så det!
Du kan velge selv hvilken av premiene du sender meg! Send den du føler skal til meg du :)

Sender en mail med adresse og sånn da eller?

Og tusen takk!

Fra huset i svingen sa...

Oi, moro :-D
Jeg har tydligvis litt vinnerlykke om dagen!
Har sendt deg mail!

Klem Karianne

Eple sa...

Her er det jo et gavedryss uten like ;) SÅ flott!!

Gratulerer til alle heldige vinnerer- og kos deg med den kommende helgen!

Bird on a wire sa...

Tusen takk for hjelpen med problemet mitt! Nå vet jeg hva jeg skal gjøre. Hva skulle man gjort uten snille og hjelpsomme bloggejenter? Igjen, tusen takk og riktig god helg til deg.

an-magritt sa...

Jeg så du skrev inne hos Eple, at bestefaren din har retrostoffer i skapene sine. Tror du at det gikk upåaktet hen? Hehe. Så jeg legger herved inn en aksje på de stoffene om du skulle komme til den konklusjonen at du vil arve noen av dem.
Jeg betaler med hva du vil.

;)

Ha en fin helg, kjære vakre du!
Klemmer i massevis!

an-magritt sa...

Hurra!

Loveju!

InstatreffNorge sa...

Grattis så mye til heldige vinnere:)
Så snill du er som deler ut så mye fint:)

Håper helga di blir superfin vennen:)

Klemmer

hobbyvimsa sa...

Gratulere til de heldige vinnerne!!

Takk for gode ord fra deg,kjempe koslig:)

Ha en fin helg!!

Klem Linda:)

Tino sa...

Gratulerere så mye til heldige vinnere!
Flotte premier.
Ønsker deg en fin helg videre,
Klem T

Moski sa...

Gratulerer så mye til alle vinnerene! God helg, Mie.

Lillis verden sa...

Hurra for snille Mie :D

Så gøy at jeg vant da! Jeg har hatt en ekstremt travel start på dette året så har vært så sltfor lite flink til å holde meg ajour på blogglandia, satser på at fremtiden bringer mer tid... I mellomtiden gleder jeg meg til å gå i postkassen :)

Klem