Et mirakel (fra latin miraculum av mirari = undre seg) eller et under, er en uforklarlig eller uforståelig hendelse.
Sett pris på hverdagens små mirakler. Start hver morgen med å ønske deg noe, for mirakler skjer hver eneste dag...

søndag 13. februar 2011

Bambikjole ♥

Heldige meg! Nå er auksjonen 8XS til inntekt for Stine Sofies Stiftelse over, og jeg var så heldig at MITT bud var det vinnende på denne nydelige kjolen :)


Håper Marianne tilgir "stjelingen av bildet" ;) Denne kjempesøte kjolen er nemlig laget av flinke unge damen med bloggen Hverdagslykke. Den er for liten til snuppa mi, men ho skal få den til dukken sin, som trenger nye dokkeklær pga en liten vannskade på rommet sitt hvor vi måtte kaste stort sett alt av dukkeklær :(

Mine to auksjonsobjekter som jeg donerte fikk inn henholdsvs 9 og 4 bud så det ble noen kroner til auksjonen, så det var jo kjempekjekt!



Tilsammen har denne fantastiske auksjonen dratt inn over 40.000 kroner! Det er HELT FANTASTISK! Takk for innsatsen alle som har bidratt! Og hatten av og flagget til topps for SsSsS Lille Design som dro auksjonen i gang. Dere er ubeskrivelig gode ♥

6 kommentarer:

w sa...

Det var en søt kjole:)

Ha en fin dag

W

Solstrålå sa...

Nusselig!
Ønsker en fin Valentinsdag til min fine bloggevenninne, Mie!
Goe klem fra Sol

Mimmi sa...

Hei på deg:)

Gratulerer med nyyyydelig kjole - det var leit at den var for liten til Gullet - men bra at hun kunne bruke den til dukken sin da:)

Jeg så at jeg hadde fått award av deg - men vet ikke hva jeg skal gjøre - for jeg fikk den av henne du fikk den av jeg også?:)

Jeg ser at du har nytt lotteri også (hvordan klarer du alt)? Du er bare unik!!!

Jeg vil gjerne donere en av de nye kurvene mine til lotteriet ditt - men da må du gå inn på bloggen min - og velge en farge av de det er (litt dårlige) bilder av - de små i siste innlegg - og sende meg en mail hvor du sier hvilken farge du vil ha (eller om du vil ha en) - hvis det ikke er for seint da?

Klem fra Mimmi ( også til ungene fra filletanta..hehe)

Marianne With Nor sa...

Åh så koselig at det var du som fikk kjolen da!!! Den er kjempesøt, om jeg skal si det selv, hihi, og liten, så den passer sikkert på babydokka. Sender du meg adr din? :-)

Håper du har hatt en fin valentines day!

Klem Marianne

Thora sa...

Først av alt tusen takk for awarden, ble veldig glad. Hun som skal hjelpe meg der jeg står fast i bloggingen utsetter og utsetter undervisningen, men nå gar vi en avtale i morgen formiddag heldigvis :-)) Så da blir det ett innlegg om awarden. Det var kjempe flott at du fikk inn ett fint beløp på auksjonen og totall summen vil nok hjelpe mye. Så er det kjekt at du har valgt meg med på PIF, jeg ønsker veldig å sende noe tilbake til deg så du blir den første jeg sender til ganske så fort etter at jeg har mottatt. Så til slutt: jeg kan veldig gjerne gi noe til gavedrysset ditt 8 mars hvis du vil? Klem fra Thora.

Stines Hjem - Livet på landet sa...

Så fin kjole du stakk av med, og så fint SMYKKE jeg stakk av med ;) Blir gøy å få det i posten, altså! Er litt treig av meg, så har ikke mailet deg ennå, men regner med at S'ene ordner med det... Og det var faktisk over 50 000 kr de fikk inn! Helt utrolig!!!

Ha en fin kveld, Mia :)
Klemmer fra Stine