Et mirakel (fra latin miraculum av mirari = undre seg) eller et under, er en uforklarlig eller uforståelig hendelse.
Sett pris på hverdagens små mirakler. Start hver morgen med å ønske deg noe, for mirakler skjer hver eneste dag...

tirsdag 22. februar 2011

Sliten

Denne lubne lille flua koste seg i sola den dagen vi ryddet i glassverandaen, et sikkert vårtegn!


Hvor skal man hente krefter og energi fra når det ikke er så mye som en smule igjen? Bloggeland såklart! :D En kjapp titt innom her så får man litt påfyll, det er herlig! Hektiske dager på jobben i dag og i morgen siden nesten alle er på kurs og vi er 4 stk. som skal jobbe for 10. Puh! Ganske ør i toppen etter over 50 tlf.

I morgen skal takstmann komme hit og vurdere leiligheten. Visningene begynner rett etter vinterferien, så ferien som vi har gledet oss til går vekk i rydding og sortering, festlige greier gitt! Men men, sånn er livet! Ikke funnet noe nytt sted å bo enda, så får bare følge med og krysse fingrene fremover!

I forgårs, i går og i dag har jeg pakket gaver fra nyttårsgavedryss og februarlotteri, og nå gjenstår kun 2 PIF gaver så er jeg ajour med alle utsendelser. Det er kjekt :)
Så håper mange av mine bloggevenner får en hyggelig liten overraskelse i postkassen disse kommende dagene. Dvs. så overraskende er det jo ikke, alle vet jo at de har vunnet og stort sett hva de har vunnet. Åja, og så er det bare en og en halv uke til neste trekning...noen som gleder seg?

Her er en titt på noen av premiene som kommer til å deles ut. Jeg kommer til å gjøre det sånn at de som først ser at de har vunnet får velge premie først, så det kan være greit å følge nøye med når trekningen skal foretas...man kan melde seg på frem til kl.21 om kvelden den 8 mars. Linken er øverst til høyre på bloggen. Lykke til!

13 kommentarer:

mammaKine sa...

Bloglandia er herlig ja :-) flotte gaver, jeg skal melde meg på! Englevingene jeg vant hos deg sist har fått sin faste plass i nytt hus. Lykke til med salg og kjøp hos dere! God natt, klem fra meg.

Katrine Helen sa...

Masse lykke til med salg og med å finne ny boplass :) Er mega spent på gavedryssen, kjempe fine premier :)

Mie fra Mies Mirakler sa...

Vi leier en leilighet, og han som eier den skal selge så vi må (mot min vilje) flytte...det er kjipt, men håper vi finner oss et nytt fint sted å bo. ♥

Anonym sa...

Nydelige premier du deler ut igjen.
Tusen takk for den nydelige telysholderen som kom i posten i går, den var så lekker.
Du er så raus!
Ønsker deg en fin onsdag.
Klem fra Mio

maska sa...

Tusen takk for gaven som kom. Nydelig fugl som ikke skal vente til jul med å bli hengt opp.
Lykke til med flyttesjauen.
:)

Solstrålå sa...

Nå må du ikke slite deg helt ut da Mie!!!
Ta vare på deg sjøl!
Goe klem fra Sol

Eple sa...

Tusen takk for en kjempekoselig overraskelse!! Jeg hadde en småkjip ettermiddag går, og jeg var sliten og lei da jeg kom sent hjem- og på kjøkkenbordet lå det et brev til meg!! Det er så gøy- og jeg blir så glad :)

Soppene visste jeg jo at kom- men de gjorde meg selvsagt veldig glade. Du bare gir vekk til alle, du! Kjempefint gjort!! Og i tillegg, wow- DEN fiine epleblokken. Den var helt fantastisk flott!! DIGGET den :)

Du er grei, og du gjorde dagen min god igjen. Takk!

Vitt hus med svarta knutar sa...

Jag håller tummarna för att det ordnar sig med bostad.

Klem,
Regina

Helen sa...

Hei :) Jeg fikk en gave i posten i dag (Følgertrøstepremie) som gjorde meg veldig glad. Fine serviettter (som var akkurat min stil) og hærlige sopper - jeg ble bare sittende å smile lenge for jeg synes det var så koselig. Tusen takk. Jeg gleder meg til å vise det på bloggen i løpet av noen dager.

Smykkas sa...

Du har mye å henge fingrene i, men jeg er sikker på du fikser det.

For å være helt ærlig, så hadde jeg faktisk glemt ut hva jeg hadde valgt, så det var herlig å åpne pakken fra deg. Jeg er kjempeglad for premien.

Klem

Refleksjon på livsvegen sa...

Så godt at du kan slappe av litt i blogglandia :-)

Litt av eit styr, sjølv om du er van med å vere på flyttefot er det strevsamt nok..

klem til deg :-)

Moski sa...

Åh, så kjedelig å måtte flytte når man ikke egentlig vil! Lykke til med husjakt.
Premie kom i posten i går. Tusen takk, Mie. Og slenger meg selvfølgelig på de andre lotteriene dine også.
Ha en flott uke og god arbeidslyst!

Kristin - Puccasverden sa...

Hei Mie!

Tusen takk for den herlige trøstepremien jeg fikk i posten i dag! You made my day!!
Vet ikke om noen som er så gavmilde som deg! Titt gjerne innom på bloggen min, laget ett innlegg om "hendelsen" :D
Klem Kristin