Et mirakel (fra latin miraculum av mirari = undre seg) eller et under, er en uforklarlig eller uforståelig hendelse.
Sett pris på hverdagens små mirakler. Start hver morgen med å ønske deg noe, for mirakler skjer hver eneste dag...

søndag 20. februar 2011

En sniktitt...

Det er bare et par uker til neste trekning av giveaway...så tenkte jeg skulle gi dere en liten sniktitt på noen av premiene som vil bli delt ut da. Gratislotteritrekningen og Følgertrekningen vil bli gjort samtidig den 8 mars.


Noen av tingene på bildene er også ting som blir sendt ut nå som Pay-it-forward gaver og de hemmelige følgerpremiene for februarlotteriet.
Blir dere nysgjerrige? Lurer på om noen klarer å gjette hva noe av dette er? Det kommer snart et innlegg med fasit ;)

I kveld skal jeg ENDELIG pakke gavene fra nyttårsgavedrysset & februarlotteriet, og noen PIF gaver så i morgen blir det mange brev og småpakker for posten å håndtere :D

Nå er det snart avgårde til visning på en utleieleilighet vi kanskje kan tenke oss...spennende! Er fortsatt litt i sjokk over at vi må flytte igjen, og det veksler mellom optimisme og stå-på-humør og bekymret fortvilelse, men med hjelp fra gode venner klarer man det meste! Ønsker dere alle en god søndag, takk for alle oppmuntrende ord de siste dagene, det betyr ufattelig mye! -og det å ha mange inspirerende blogger å støtte seg på er viktig i den kommende tiden. Takknemlig for det og glad i dere alle sammen ♥

10 kommentarer:

Maias Fabelaktige Verden sa...

Åh! for en spennende måte å "avsløre" premier på. Jeg eier jo ikke tålmodighet, så jeg blir jo helt spinnvill! hehehe!

Vet du Mie, det ordner seg for snille jenter! Jeg håper dere finner leiligheten deres snart....

Klem

Solstrålå sa...

Så spennende!!Nå lurer jeg på om jeg har meldt meg på lotteriet??
Får sjekke!
Det er så kjekt å høre at du vinner litt selv også!!
Det fortjener du virkelig!
Lykke til med leilighet søket!
Det ordner seg nok!
Goe klem fra Sol

w sa...

Så mye fint:)

W

an-magritt sa...

SÅ mye vakkert!
Gleder meg.
Du er bare så HERLIG!

KLem venn.

Refleksjon på livsvegen sa...

Alt flott du finn!
Lykke til med spennande dagar :-)

klem

Stines Hjem - Livet på landet sa...

Så spennende!!!

TUSEN takk for den fine pakken jeg fikk i posten i forigårs!!! Uglemsykket var helt perfekt og snopet du hadde lagt ved var bare midt i blinken! Tusen takk!! Du er jo bare supersnill!!! Tapeter får jeg aldri nok av :)

Så synd å lese at du må flytte igjen...håper det ordner seg og at du ikke må flytte så langt.. Veldig trist for barna å måtte bytte skole og barnehage. Det MÅ ornde seg!

Klemmer fra Stine

Unknown sa...

Oii, så mye fint og spennende! Må sjekke om jeg har meldt meg på;))

Spennende med visning da! Men har du virkelig flyttet 29 ganger?

Ha en strålende mandag!
Stor klem!

Sukkertøy for øyet sa...

Hei Søte :)
.."grattis" med bokstavinnkjøp/tapetinnkjøp :)
HERLIG!

...sv: Jeg bruker vanlig hobby-lim når jeg tapeserer bokstaver,stoler ol. Det holder i massevis ;)

Anonym sa...

Hei.
Jeg måtte også inn og sjekke om jeg hadde meldt meg på...Nå har jeg. På Faceebook også !

KLem ♥

Unknown sa...

skøn bloog, vil gerne være med:)