Et mirakel (fra latin miraculum av mirari = undre seg) eller et under, er en uforklarlig eller uforståelig hendelse.
Sett pris på hverdagens små mirakler. Start hver morgen med å ønske deg noe, for mirakler skjer hver eneste dag...

tirsdag 15. februar 2011

Nye sko

Det bor ei lita prinsesse her i huset, og ho skal få seg nye finsko.

Rettere sagt, ho har fått nye finsko...disse har jeg sett på lenge og endelig hadde de den minste str. 7 (tilsvarer ca.24) inne i herlig prinsessegullglitrende farge.


De vil nok bli brukt mest til utkledning da de er litt store i str. og jeg er noe skeptisk til høye hæler på slike små damer, men på den annen side har hun klampret rundt i _mine_ sko med høye hæler rett som det er, så jeg er ikke så veldig bekymret!


Selv om prinsessa er ei nokså vilter guttejente til tider så elsker ho å kle seg ut med smykker, armbånd, skjerf og hodepynt, og er veldig opptatt av sko, så jeg gleder meg til å hente henne i morgen så ho får prøve de flotte nye gullskoa sine.

Ser for meg at de blir nydelige til pynt på rommet hennes også. De er myyye finere i virkeligheten enn på disse dårlige bildene. Trenger virkelig nytt kamera!!!


Det er hektiske dager for tiden, liten tid til blogging, så ligger etter på bloggerundene, men får se i morgen kveld om jeg får tid til å oppdatere meg litt hos dere alle sammen. Kurs på jobben i 2 dager, så da er det ingen PCtid på dagen, kun om kvelden etter Gullet er komt i seng. (Kanskje med sine nye gullsko på...)

14 kommentarer:

Anonym sa...

Nydelige gullsko til en liten prinsesse.
Ønsker deg en fortsatt fin uke.
Klem fra Mio

Mimmi sa...

Hei:)

Klart prinsesser må ha prinsessesko - hva ellers?
Men jeg skjønner hva du mener med hæler - personlig tror jeg ikke det gjør så mye hvis de blir brukt i begrenset tid om gangen:)

Ha en gooood natt:)
Klem fra Mimmi:)))

Anonym sa...

Tenker hun blir stolt når hun får
nesten voksensko ;)
Det må jo være alle små prinsessers
drøm ♥
Klem fra Ingunn :)

Smykkas sa...

Herlige prinsessesko du har kjøpt. Jeg husker godt da jeg som liten jente kledde meg ut i min mors høyhælte sko og annen pynt. Det er godt at barn kan ha glede av slike ting i våre dager, for jeg føler av og til at vi nesten blir oppspist av den digitale verden.

Du er født samme år som min datter. Hun blir 40 år i juni, så da blir det nok storveis feiring.

Klem

InstatreffNorge sa...

hei snuppa:)

Grattis! Du vant følgerpremien på give away'en min:)
Tusen takk for alle kommentarer du legger igjen, d betyr alt:)
Sender du meg adr:)

Klem Lise

Lise sa...

Så flotte prinsessesko, da blir hun nok fin.. :-) Ha en flott dag videre!

Maias Fabelaktige Verden sa...

Herlighet! Så nydelige sko - virkelig verdig ei lita prinsesse!

Ikke ha dårlig samvittighet for manglende bloggerunder, jeg har det sånn jeg og . mye å gjøre og da må noe vike ;-)

Klem

Annette Thygesen sa...

Dette var sko som er ei lita prinsesse verdig. Det er sikkert ikke skadelig med litt hæl på skoen, for hun har jo andre sko å gå på til vanlig. Sessa mi har sølvsko og de bruker hun når hun har på sessekjolen. Da blir hun finsesse...

Fiolkransen sa...

Nydelige sko!

Du ble med på PIF en hos meg tidligere, men fikk jeg adressen din?
Kan du sende meg den på fiolkransen@hotmail.com?
Så dukker det opp pakke i posten etterhvert:)

Klem fra Thea

Unknown sa...

Dei var nå hærlige da!
Tippe snuppa e fornøyd :o)

Refleksjon på livsvegen sa...

Å så søte♥

fin kveld til deg og dine :-)

Annelis hantverk sa...

Så underbara prinsess skor!
Ha det så bra!

Elisabeth sa...

Hei hei!

Nydelige sko! Har ei jente her som ønsker seg HELT DE SAMME! :-) Har vært ørten ganger på Accsessories for å se om de har størrelsen hennes, uten å lyktes! :-)Må nok en tur til!

Tenker at når de bruker pensko, så bruker de dem ikke så lenge om gangen. Stort sett går skoene av etterhvert, når de er igang med leken, så litt hæler går nok bra!

Klem fra Elisabeth

Rødhette sa...

Utrolig flotte gullsko! :)