Et mirakel (fra latin miraculum av mirari = undre seg) eller et under, er en uforklarlig eller uforståelig hendelse.
Sett pris på hverdagens små mirakler. Start hver morgen med å ønske deg noe, for mirakler skjer hver eneste dag...

mandag 21. februar 2011

Pusterom

Har ikke egentlig tid til å blogge i kveld, dette innlegget er kun et lite pusterom.
Må få pakket de siste gavene fra nyttårsgavedryss, februarlotteri og Pay It Forward :D Var på posten med ørten kovolutter i dag, og nå håper jeg å få de siste avgårde i morgen.

I dag tidlig var det så vakkert ute, knallblå himmel og sol er ganske flott etter en altfor lang vinter! Det er fortsatt kaldt og snøen ligger, men det føles mer som vår når sola titter frem.


Mine to søte små med hver sin "pels"lue. Gullet har arvet storebror sin, deilig og varm 66North lue fra Island og Skolegutten har arvet Bestefar sin. En god og varm lue min far kjøpte når han var på Svalbard tidlig 70tall. De er som to små bamser med de luene på. Selv om det ikke er ekte pels på noen av de så er de myyyyke.

11 kommentarer:

Maias Fabelaktige Verden sa...

Så søte dine små var med luene, jeg hadde en sånn inntil Nala "avliva" den... hihi!

Klem

Anonym sa...

Herlige , varme luer til dine søte små !
Jeg tenker så mye på deg og den flyttingen.
Håper dere finner en fin plass med langtidsleie !
Stor klem til deg , du positive jente ♥

Eple sa...

Kjempeflott bilde av de to små bamsene dine :)

hobbyvimsa sa...

Heisann!!

Takk for gode ord og lykke ønskninger..

Er hjemme igjen nå,og alt er bra:)

Tusen takk for de fine serviettene,kom i posten i dag:)

Ha en fin ny uke!!

Klem Linda:)

w sa...

Så fine luer de hadde. Så gode og varme ut:)

Ha en fin dag

W

livet på kvasseberget sa...

åå nydelige små! :)

så på profilen din at du hadde bodd i arendal! det er der jeg bor:) hehe.

det kortet i vinduet likner veldig på det jeg fikk av deg, men er faktisk et jeg fikk til dåpen av mine olderforeldre:)

Hvordan er forresten "reglene" på pif'en?
har aldri vært med på det før:)

klem

Annette Thygesen sa...

Ønsker deg lykke til med flytting. Synd det fører så mye stress og kaos med seg. Godt det nærmer seg vår og varmere dager, Theresa. Dette var gode luer! Tenker de er deilige og varme på denne årstiden, samt at de ser unektelig søte ut også, da

Thora sa...

Hei :-)) jeg håper leiligheten du ser på i dag er en du virkelig kunne tenke deg, så er det ihvertfall en bekymring mindre for deg. Luene til barna var fine og jeg kan tenke de er varme. Tusen tusen takk for pakke i posten i dag. Lotteri gaven var fin og PIF gaven var helt perfekt til meg, jeg ble såååå glad :-)) Nå skal jeg studere din blogg nøye, så sender jeg PIF gave fra meg til deg :-)) Skal også fortelle deg hvilke andre to jeg velger å sende noe til. Skal også sende gave til dette lotteriet, men venter på det fordi jeg har bestilt noe av det fra en nettbutikk :-)) Så til slutt Mie, det bilde av de nye gevinstene til det nye lotteriet ditt, var bare frustrerende, kunne ikke se hva noe er og da ble jeg enda mer nysgjerrig, og spes på hva det lyse blå som ser hekklet ut, jeg lurer veldig nå og gleder meg til avsløringen :-)))) stor klem fra meg.

Solstrålå sa...

Ja du har jammen to små nydelige mirakler Mie!
Goe klem fra Sol

Frøken Anker sa...

Tak for din hilsen på min blog. Søde billeder af dine små

Hav en dejlig dag
Birgitte

Huldra sa...

Nydelige bamsene sine det. :)

Tusen takk for den herlige pakken! Ble jo helt rørt av alt du hadde sendt med. Det ligger i bloggen min i dag, sammen med en utfordring til deg. Ta den om du vil, men ta den så absolutt til deg personlig. :)

Stooor Huldreklem! :)