Et mirakel (fra latin miraculum av mirari = undre seg) eller et under, er en uforklarlig eller uforståelig hendelse.
Sett pris på hverdagens små mirakler. Start hver morgen med å ønske deg noe, for mirakler skjer hver eneste dag...

fredag 18. februar 2011

Gleder i hverdagen

Det er rart hvordan små ting som å vinne fine premier i Giveaways her i bloggeland kan gjøre en litt uggen dag eller uke så mye bedre. Jeg blir alltid superglad når jeg vinner noe, det er samme hva det er, stort eller lite, men den følelsen at HURRA, det ble MEG som ble den utvalgte, den er bare såååå deilig!

Siste dagene har jeg vinnet 3 ting i ulike giveaways, først vant jeg den fine koppen hos Jeanettes kreative utbrudd, den vant jeg på selveste morsdagen, noe som var helt sprøtt, iom jeg satt der aleine og var litt trist fordi jeg ikke fikk feire med barna mine, og så fikk jeg en sånn gladmelding! Og enda viktigere så minnet Jeanette meg på hvor utrolig heldig jeg er som får tilbringe så mye tid ellers med mine skjønne barn, og DET var nesten det beste med den premien ;) Jeanette du er bare knuppetiknuppen!!!


-Lite visste jeg jo da at den koppen kommer klart til å bli favorittkoppen min i de kommende ukene med uvisshet rundt flytting og slikt, da er det VIKTIG å bli minnet på nettopp det koppen har som budskap: KEEP CALM AND CARRY ON! Så hjertelig takk til Jeanette, for koppen og for påminnelsen om hvor heldig jeg er som har mine søte små.

Så gikk det ikke lange tiden før jeg var så heldig å vinne igjen, denne gangen hos søteste LykkeLise! Hele 3 deilige numre av det supre magasinet Bolig Pluss! Wow! For det første så sparer hun meg for litt penger (jeg er jo bladoman og kjøper alle numrene vanligvis, men nå får jeg litt ekstra kr. til å putte inn i flyttesjauen som sannsynligvis kommer...) og for det andre så er det jo SUPERT med litt inspirasjon til en evt. ny bolig, så hjertelig takk til deg LykkeLise!


Men gledene slutter ikke der...i dag tidlig, fortsatt litt nedfor etter meldingen i går, får jeg en koselig hilsen fra Maias lille verden, at jeg har vunnet trøstepremie, frisk og fin shampo og balsam, ikke bare det, men akkurat den shampoen&balsamen har egenskapen "Strenght infusing", og er det noe jeg virkelig trenger nå så er det jo litt påfyll av styrke! Love it!


Er det noe jeg vet så er det at gode venner er det mest verdifulle man kan ha, så vel er jeg en fattiglus, men på gode venner (både her i bloggeland og i virkelige livet) så er jeg STEINRIK! Glad i dere alle sammen ♥

PS! Håper vinnerlykken smitter over på lottokupongen min i helgen...hihi!

Og hvis DU vil vinne, bli med på mitt GRATISLOTTERI med trekning 8 mars. Link øverst til høyre. Jeg har begynt å handle inn gaver...mitt neste innlegg blir om premiene så følg med ;)

Bildene i innlegget er lånt fra giveawaysene jeg har vunnet.

17 kommentarer:

Anonym sa...

Hei igjen.
Takk for kommentar og tenk at jeg kunne inspirere deg ? Så gøy !
Så koselige gaver du har fått og du fortjener dem alle ! Du er så positiv og har evnen til å se lyspunkter i det meste. høres det ut som. Bra egenskap !
Lykke til med perler og evt flytting eller hva du holder på med .
KLemmer fra Ingunn :-)

w sa...

Gratulerer med så mange premier:)

Ha en fin fredag

W

Sjarmerende GJENBRUK sa...

...god tur til skjønne København! ...og flott helg!
KLEM fra Hanna

Maias Fabelaktige Verden sa...

Hei snupp!
Jeg må jo si at du har vinnerlykke! Den koppen var jo bare herlig og som du sier, blader, hvem kan få nok av det?!

Jeg er glad jeg fikk muntret deg opp, den shampoen og balsamen jeg skal sende deg er bare helt konge! Jeg bruker den selv, den har økologiske ingredienser og styrker håret fra rot til spiss. Pakke blir sendt over helgen :-)

Jeg er helt enig med deg, vennskap, enten det er i det virkelige liv eller om det er bloggvennskap betyr masse, masse! Mer enn man tror!

Ønsker deg og dine en vidunderlig helg!
KLem

www.jeanettefoto.blogspot.com sa...

Vel fortjent kjære deg, kos deg med koppen! Og lykke til med flytting:-)
God helg!
Jeanette:-)

Anonym sa...

Hei Mie,
Gratulerer med nydelige gevinster, synes du fortjener dem alle.
Håper du vinner i Lotto og at det ordner seg med leilighet!
Ønsker deg en fin helg, nyt den og kos deg.
Klem fra Mio

hobbyvimsa sa...

hei høpp!!

takk for dine alltid gode ord,jeg blir så glad..

Snakker om heldig så mye fint du har vunnet!!jeg også elsker å vinne,men det gjør vel kanskje alle:)

Skal du flytte?

Alt gikk bra på sj.huset i dag og prinsessa var 3100 g nå,og klar til og komme ut i verden snart:)fikk masse god info om ks,og det var godt så nå er jeg klar til å få henne ut.Kommer jeg på noe jeg lurer på hører du fra meg,takk for en god tanke:)

Ha en fin helg!!

Klem -L-

Huldra sa...

Skal ned og lese meg opp i de andre innleggene dine, men skjønner jo her at du virkelig har fått de premiene som ga litt piff og glede i en streng hverdag. Var jo så glad da jeg så du var vinneren i noen av lotteriene! Du fortjener det så absolutt. :)

Takk for at du ville være med i mitt luelotteri også. Kanskje du har vinnerlykke der også? Hvem vet, men på kvinnedagen får vi jo visshet. :)

Kjempeglad for at smileys`n kommer min vei snart! Det har jo ikke vært noen hast, men jeg gleder meg likevel som en unge til å kunne ha det smilende fjeset stående så jeg får en påminnelse om både å spare, og samle gleder hver dag. Kommer jo også til å tenke på Mies mirakler, for det gjør jeg hver gang jeg henger opp tingene som hører til ovnen på knaggene jeg kjøpte av deg også. Det er så kos med ting som betyr noe! :)

Nå piper vaskemaskinen, så vasken må henges opp, så sees vi plutselig senere i dag i et annet innlegg. :)

Anonym sa...

superheldige du :D
håper lykken fortsetter til lottotrekningen, så kan du kjøpe deg bolig til deg og lillegullene.
Ha en fin helg
/myr

Rosa sa...

Gratulerer x 3!! Det får man jammen kalle vinnerlykke! Har sett på koppen selv, love it!
Helt enig i det du sier, det er ikke kroner og øre som gjør en rik, selv om det hjelper litt det også;-)

Håper du får en finfin helg med masse smil og kos:-)

Klem, Rosa

Smykkas sa...

Gratulerer med flotte premier.

Jeg har faktisk vært heldig selv også og vunnet i 2 lotterier. Det ene hos deg og det andre fra Tankespinnn og Fargeklatter.

Denne gangen er det jeg som skal vinne i lotto, bare så du er klar over det.

Klem

Vitt hus med svarta knutar sa...

Tänk vad livet går upp och ner, ena dagen ledsamheter och andra dagen glädjeämnen...stort grattis till alla dina fina vinster och jag hoppas att det ordnar sig med din bostad och att du inte behöver flytta.

Önskar dig en fin lördagskväll!
Klem,
Regina

Refleksjon på livsvegen sa...

Så flott at nettopp DU vinn som glede andre så masse som du gjer!

Ha god roleg helg med dine små :-)

klem

Unknown sa...

Skal jammen meg si du har vært heldig! Godt med slike gleder i hverdagen:)
Vi får håpe det blir lettere og lysere tider for oss begge ganske snart. Vi får, som du sier, bare kravle oss opp og gjøre vårt beste når det ikke går slik vi aller helst ønsker...
Håper det blir lettere dager for deg snart!
Håper det hjelper med en styrkeklem, den du sendte varmet ihvertfall;))

Elin | Draumesidene sa...

Vinnerlykke! :) Men så trist å lese innlegget under her! Håper ting ordner seg til det beste! Ikkje kjekt å måtte skifte skule og barnehage i alle fall!

Takk for så fine ord på bloggen min, både i kveld og før det. Eg klarer ikkje å følgje opp alle kommentarane slik eg har det no. Det kjennes litt trist... men eg er veldig takknemleg, Det var difor eg skreiv dette innlegget i kveld.

Eg ynskjer deg og dine lykke til i vekene som kjem!

God klem E!

Annette Thygesen sa...

Skal si du har vært heldig. Kos deg med premiene og husk det kommer flere morsdager. Egentlig er det 365 av dem. Det er bare å feire hver eneste dag...

Franske drømmer sa...

hihi, du er nettopp som fetter anton du, når det kommer til vinnerlykke ;) Flotte premier du har vunnet, da!

Så nydelig kjole og gullsko til lillemor, da!!
Superskjønne!! Da blir hun skjønn ;)

Så leit at dere muligens må flytte... :( Ikke så lett å få kjøpt seg leilighet alene heller, og ihvertfall ikke i bergen og områdene rundt bergen! Håper huseier ikke får solgt ;) Alene med to små, full jobb uten bil er vel ikke akkurat drømmesituasjon... :(

Tenker på deg, vennen!

Stor klem!