Et mirakel (fra latin miraculum av mirari = undre seg) eller et under, er en uforklarlig eller uforståelig hendelse.
Sett pris på hverdagens små mirakler. Start hver morgen med å ønske deg noe, for mirakler skjer hver eneste dag...

mandag 7. februar 2011

Stoffer & Jubileum!



I dag (eller natt vil kanskje noe si) skjedde noe magisk...telleren her på Mies Mirakler bikket 7000!



Og antallet følgere er oppe i 69...veldig snart 70!


Og dette innlegget her er innlegg nummer 99...neste blir det pene runde tallet 100, og hva betyr det? Jo, snart blir det nytt GAVEDRYSS...så følg med! Innlegg nr. 100 skal handle om det :)

I dag har jeg lagt ut noen brukte stoffer til salgs på Mies Lopper, ta en titt om du liker å sy og redesigne nytt av gammelt. 3 sengesett og en bluse vil forhåpentligvis gjenskapes i hendene på kreative bloggere.

Her startet nok en sykedag hjemme med en god kopp te etter morgentrilleturen hvor vi fulgte Skolegutten til skolen.



Ute laver snøen ned...*brrrrr*. Håper været er snillere hos dere!

6 kommentarer:

w sa...

Hei

Første gangen jeg er innom hos deg. Flott blogg du har:)

Legger meg til som følger, jeg:)

W

Mira sa...

Gratulerer med nye følgere og masse besøk.

Hos meg skinner sola, ei flue surrer i vinduskarmen, baker og vasker sengetøy, som tørker ute. Eldste sønnen fyller 18. Derfor baking. Håper på flere slike dager så eg får tid til å nyte dei ute.

Ønsker deg god bedring og ein fin tirsdag videre. klem fra meg.

Maias Fabelaktige Verden sa...

Hei!
Gratulerer med så mahe besøkende! Gleder meg til innlegg i morgen :-)

Takk for koselige ord inne hos meg! DU er altfor god!
kLEM KLEM

Elin | Draumesidene sa...

Hei! Takk for fine helsingar! Ser eg må innom deg i morgen? :) Gratulerer med alle runde tal!

Og god bedring!
Stor klem E :)

Turid sa...

Oi - det må jeg si..........! Så mye besøk og så mange følgere på kort tid fortjener et stort HURRA! Tusen takk for snille spor i bloggen min. Spørs om jeg må sende flere kort til Bergen ;)
Det er bare det at jeg er ikke flink til å huske "nye" bursdager, men de "gamle" har jeg rimelig god kontroll på.
Klem fra Turid - som akkurat kom på at hun hadde glemt noe viktig *rødme rødme*

maska sa...

Hei
Gratulerer med mange besøk.
Da ble jeg nr 71 her hos deg.
Koselig at du ble følger hos meg. :)
Her har det snødd litt og det er flott ute med litt nysnø.
Ha en fin uke.