Et mirakel (fra latin miraculum av mirari = undre seg) eller et under, er en uforklarlig eller uforståelig hendelse.
Sett pris på hverdagens små mirakler. Start hver morgen med å ønske deg noe, for mirakler skjer hver eneste dag...

fredag 25. februar 2011

♥Køben♥

Herlige, etterlengtede vinterferie! Her er noen glimt av hva vi har tatt oss til så langt...

Fant verdens deiligste lille konditori i dag med noen vakre og velsmakende lekkerbiskener i disken...dette kommer jeg til å lage et helt eget innlegg om etterhvert.


Krympede hoder hos Ripleys Beleive it or not...fascinerende og superekkelt!


Skolegutten blir en liten knøtt ved siden av verdens høyeste mann utenfor Guiness World of records museeet.


Og meg med verdens største muffins! Nam!


Notat til meg selv: Neste gang jeg drar til København, ikke ha kr. 0 i shoppingbudsjett! Å kikke inne hos Søstrene Grene er slemt mot seg selv når man ikke kan handle noe *sikle*. København er bare et shoppingmekka! Må tilbake hit en gang lommeboka er full.

Ønsker dere alle mine gode lesere/følgere (nå 82 stk. Jippi!) en riktig god helg *♥*

11 kommentarer:

Maias Fabelaktige Verden sa...

Så bra dere koser dere! Bakverk er farlig! hihi!

Enig med deg altså, når man er i Køben må man ha et minimum man kan sløse litt med. Jeg tror dere koser dere fælt selv om det ikke blir noen shoppingpalooza.

Kos dere masse videre!
Klem

Mette sa...

Hehe.. Ja ekkje alltid like lurt å reise m 0 i shopping :) Den butikken kan eg tenke gidde meget m vatn i munnen :P NamNamNam !:):)
Klem

Anonym sa...

Kooos dere i København .
Som aleneforelder med tre barn ble jeg i sin tid mester i å finne på kjekke ting som enten var gratis eller ikke kosta for mye !!! Bare det å faktisk VÆRE i København....
Klem :)

Trollmora sa...

ÅÅå så koselig dere har det! 0 i shoppingbudsjett er fine saker det! Man må være kreativ og man blir såååååå glad for den lille magneten man kan kjøpe med seg å se på for å minne dere om dagene i København! Det er store saker :) Som Ingunn her skriver så er det jo fantasisk at dere ER der! Jeg vil også til København! :) Ønsker deg fortsatt flotte dager der sammen med skjønne gutten :)

maska sa...

Ja man trenger nok noen kroner når man kommer over ting som frister.
Ha en fortsatt fin tid i Køpenhavn.
Takk for koselig besøk i bloggen :)

Anonym sa...

Kos dere masse i København.
Bakverket så farlig godt ut.
Klem fra Mio

Sissel sa...

Håper at dere koser dere, Køben er jo en så utrolig fin by!

Gi meg gjerne en lyd hvis du har noen gode shoppingtips, for vi skal nedover i palmehelgen!

Ha en fin helg!

Klem

LilleogMamma sa...

Så deilig med Købentur!
Så bra du ikke stakk innom alle de fantastiske småbutikkene i alle sidegatene da! En hel butikk med nesten bare riceprodukter feks. *lengter* :)

Katrine Helen sa...

sv: Ja det synes jeg var en kjempe god måte å gjøre det på:) Jeg komme rogså til å snakke skikkelig til mine barn.
Kjempe fint, da kan du skrive en meld når neste GIF er?:)

Kose dere masse i Køben :)

Lillis verden sa...

Ser ut til at dere har hatt en finfin tur ja :) Køben er en deilig by, på så veldig mange måter. Vår vinterferie går til danmark også, bare mer i Aalborgområdet. Klem

Elins reiseblogg sa...

København er en by en bare elsker :) Vi er der iallefall en gang i året, og førjulsturen er obligatorisk! Prøv julebordet på Sorgenfri!! Men da må dere bestille bord i laaaannnng tid i forveien. Vi er nærmere 20 stykker som har langbord der og det er ingenting å si på stemningen :))